Hösten är här,,,


Lina: haha ja men så är det ju :) det är ju lyx att hinna duscha haha :)
okej ja det går säkert bra har inget inplanerat då vad jag vet...har du msn ? så kan vi prata där kanske ?
ja allt är bara bra med alla oss :)


Hej !

16:23


Fy sjutton vad trött jag är...orkar nog inte dammsuga idag..tar det imorgon tror jag om jag inte får nått ryck senare ikväll....startade tvättmaskinen för ett tag sen..var nyss ute och hängde ut det på torkvindan..shit vad kallt det var..frös händerna av mig ju...äntligen är hösten här =) ska inte klaga...
Enya pluttan har vart jääätte snäll idag :) "pratat" en massa och "skrattat" :) så jävla söt hon är när hon ler...
just nu sover hon...

Nä nu ska jag gå och ge hundarna kvälls mat..dom ligger i hallen och glor på mig och menar att hallå vi vill ha mat hahaha..


laddar upp nån/några bilder på enya snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0