Hemma igen efter lång promenaden..


Hej !

11:59


Nu är jag & enya och hundarna hemma igen..mamma kom lite före 10 tiden..så kom hon in för att enya sov fortfarande..men vaknade ganska direkt..så då fick hon mat..bytte blöja och kläder..sen la vi ner henne i vagnen tog hundarna och gick iväg..vi gick en lång promenad över en timme..varmt som fan ute ju..puuhh =)
men skönt var det...men har dock fortfarande spräng huvudvärk..köpte mig en räksallad på ica..så jag åt den innan mamma åkte hem till sig....la enya i gungan o där sover hon nu :) så det var verkligen ett lyckat köp !!!!!

Nu ska jag kika runt lite på nätet hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att gungan funkar så bra :) den är lätt det bästa "bebisinköpet" som vi gjort hittils :D

2009-09-15 @ 14:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0