Hel dag hos mamma & pappa..



God kväll...

20:59


Mamma & pappa kom hit vid halv elva tiden typ...så tog vi bilbarn stolen från älsklings bil och la den i mammas o pappas bil..sen vagnen skulle med och lite grejer..så åkte vi sen...
väl hos mami och papi så rulla timmarna på...mamma & pappa gulla med enya en massa :)
så passa jag på att vila en stund på soffan där hos dom medans dom gulla med henne..så somnade jag på soffan..sov kanske i 40 minuter..det var skööönt !!!!!!
så åt jag mat där osv...
sen efter 16:30 skjusa pappa & jossan hem mig och enya...

Älskling ringde mig vid 16:00 tiden och sa att han vaknade vid 15.30 tiden :) så han har verkligen sovit ut hehe..

ja så har timmarna rullat på....startade tvättmaskinen för ett tag sen..ska hänga upp det snart...efter att idol är slut..

har skurat golven oxå...massa massa blod fläckar över allt..suuuck !!!!!

Nää nu ska jag ringa mamma sen hänga upp tvätten !

Bloggar kanske lite senare igen,,,

just jag skrev fel tidigare idag..enya är 19 dagar gammal :) skrev 20...men jag är så trött i skallen så jag vet inte vad jag skriver..haha...men 19 dagar gammal är tösen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0