grattis till mig !

Fan vad blogg.se krånglar...blir galen..har vart så hela dagen... Jaja...Älsklings föräldrar var hit idag för att fira mig..dom kom vid 16:00 tiden..fikade och så..fick ett present kort på 500 kr till H&M :) kanon bra då kan jag shoppa lite kläder till mig..har ju bara shoppat mammakläder på sistone :) men nu kan jag köpa vanliga kläder igen! hehe... Enya har vart lite kinkig idag med..älskling var och köpte dropparna från apoteket idag..kan ta flera dagar eller upp till en vecka innan det ger resultat...lilla gumman har ont i magen =( mamma och comp kommer imorgon..och släkten kommer imorgon för att fira mig..spännande och se vad man får =) sen så sa mamma att när alla dragit imorgon så ska hon ta en låång promenad med enya i vagnen så vi får vila/sova lite..det var ju snällt :) hoppas bara att vi kan koppla av och sova en stund..skulle sitta fint med lite extra sömn.... så börjar älskling att jobba igen på söndag..han börjar ju redan vid 21 tiden på söndagar... imorgon är enya redan 2 veckor gammal :) dagarna får fort!! Nää bloggar kanske senare om inte så bloggar jag imorgon bitti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0