Godmorgon måndag !



God morgon måndag !

09:58


Enya åt vid 23:15 igår..ja så gick vi och la oss..så vaknade hon igen vid 04:30 & ville ha mat..woow hon slog rekord :) hehe..
ja så vid fem var hon lite små ledsen tog upp henne i famnen o vagga henne tills hon somnade..vilket hon gjorde jätte snabbt..la ner henne igen brevid mig,och sov vidare..
Så ville hon upp lite efter 07:00..happs bara att kliva upp :)

ja så har timmarna rullat på snabbt..nu sover hon i vagnen....mamma & pappa ska komma hit snart & hämta mig och enya..
så vi blir där några timmar..solen skiner ute..blir nog kanon fint idag..varmt som fan kommer det säkert att bli hehe:)

snart fyller min kära pappi år,( 7 oktober)...undra vad man ska köpa han då...

Idag har jag fått money =)

Nää bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0