Godmorgon lördag..



God morgon lördag !


11:28


Vaknade lite efter 10:00...för att tommy ringde min mobil...han ville hämta tillbax den lilla flytvätsen vi lånade igår..för han & barnen skulle över till mamma & pappa som är vid stugan..så jag klädde på mig o tog ut hundarna så dom fick göra sitt så kom tommy och hämtade flytvästen,,,
in och käka frukost sen så tog jag enya plutten så gick kristoffer o åt frukost...natten hade gått bra....
ja så la jag enya i sin gunga nyss o nu sover hon där:)
startade en maskin med tvätt för ett tag sen,,tror det är klart snart..så jag ska ut o hämta in den torra tvätten & sen hänga ut den blöta tvätten...idag ska jag dammsuga & skura..köpte en ny bra skurmopp igår =)

nu är lilla trollungen vaken :) hon ligger där o hickar heheh

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0