Godmorgon fredag..



God morgon !

08:49

Väckte enya vid 00:00 igår..orkade inte sitta & vänta på att hon skulle vakna,jag var helt slut..
ja så vid 00:00 åt hon sen vid, 04:00 , 07:30....nu ligger hon i gungan o vet inte om hon ska sova eller bli arg haha :)
hon är skit trött,det ser man på hennes ögon..men hon kämpar in i det sista ;)
men efter att hon åt vid halv åtta så la jag henne täcke på köksbordet o la henne där..medans jag fixade frukost..då låg hon där skit snällt o "prata" :) sen så fick jag till & med äta frukost i fred hehe...hon låg där och log o prata hela tiden...mammas älskade sötis!!!!

få se när älskling ska upp idag då..tror jag väcker han,annars sover han till 15:00 :)
men ska inte väcka han nu om ni tror det haha..nejnej jag ska väcka han kring 13 tiden tror jag..

han får ju inte sova bort hela fredagen ju ;) o han brukar vilja gå upp tidigt på fredagar så han inte sover bort helgen.eftersom han har så korta helger....

Bloggar senare !

Idag ska jag ta nya bilder på stumpan,så det dyker upp nya bilder på henne på em/kvällen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0