God morgon fredag...


God morgon fredag !

09:28


Enya åt vid 23:30 , 02:00 , 04:30 , 07:30....
hon åt väldigt tätt i natt..hon verkade inte jätte hungrig heller..utan ville bara snutta typ...men hon somnade om efter hon ätit ialf...

Klev upp efter 07:00 tiden...efter att hon ätit så passa jag på att duscha & äta frukost...
Pratade med mami i tele för ett tag sen..just ja hon fyller ju år imorgon =)

la ner enya i gungan nyss och hon somnade nästan direkt:) så nu ligger hon där och sover medans gungan gungar =)

idag ska jag ju väcka älskling vid 12:30...för när han är klar sen med allt så ska vi till BVC med enya....

jadu dagen planer är väl BVC,lång promenad,plocka o dona som vanligt..och gulla med våran underbara dotter så klart =) det gör jag ju i dagarna ändan :) man får inte nog av att se på henne..världens vackraste bebis !!!

som jag sagt förut så är jag nog skapt för att vara mamma,allt känns så naturligt..inget känns tex: hur ska jag göra nu? varför gör hon så? osv....
finns inga frågetecknen.....

Hon är mamma & pappas ögonsten...bästa som hänt oss <3
Vi älskar dig över allt annat<3

Bloggar senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0