God kväll....( uppdatering)



God kväll

21:59


Vi sitter & kikar på efterlyst som strax är slut...kokade ägg nyss..så jag åt precis två ägg mackor :)
satt fin fint i magen!!!
Enya ligger och sover på soffan fortfarande...älskade pluttan <3  få se när hon vaknar & vill ha mat....vid 23 tiden har det gått 3 tim sen hon åt..hon brukar nästan alltid hålla 3 timmar mellan måltiderna....
ja när hon har ätit så ska jag & enya gå och lägga oss i sängen...är bra trött..har inte hunnit sova nått på dan heller..
får försöka göra det imorgon !!!!!!!

Bloggar imorgon när jag har tid helt enkelt....

Ha en bra kväll...


Hej igen...

23:20


lilla sömn tutan ligger och sover fortfarande :) nu har det snart gått 3,5 timmar sen hon åt...
ja snart lär hon nog vakna och är hungrig..väntar bara på att hon ska vakna så vi kan gå och lägga oss i sängen...
hundarna ligger & sussar för natten...shira snarkar så hela huset vibberar haha..ne men typ :)
det blir ett jävla liv när älskling & shira snarkar haha..enya låter lite oxå när hon sover :)

Just ja idag var jag och pussa på min älskade pålla !!!Ohhh vad jag saknar min snygging till häst...min underbart vackra häst.....gav henne massa gott...klia och pussa på henne...läängtar tills jag sitter på hennes rygg igen...var ju så läänge sen sist...sen när jag är helt i form så ska jag och åsa ta en tur..hon på sin häst rafiki o jag på min pola :) kommer bli kul !!!!! hoppas att enya oxå blir en häst tjej när hon blir äldre :)

Åh kan lilla pluttan ta & vakna snart så jag kan gå o lägga mig :)

Bloggar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0