Gåstol.


God kväll...

18:58


timmarna har rullat på och nu är det redan kväll,dagarna går fort....
Enya ligger och sover här i soffan...hon åt vid 17:30 typ...sen somnade hon om...
ringde precis på en skit fin gåstol(nalle puh) på nätet...hon sa att hennes barn inte ville sitta i den alls..så den är helt ny..så 400 kr skulle hon ha för den...den kostade 900 kr när hon köpte den..så imorgon ska vi åka och hämta den..
bra då har man en sån sen när enya behöver en sån..sen har jag köpt en bilbarnstol..av en jag känner..den är så gott som ny...men ska betala den stolen nästa månad :) den stolen ska hon ha sen när hon inte sitter i baby barnstolen....

om typ 1,5 timme drar älskling iväg till jobbet..han börjar ju 21:00 på söndagar..

det kommer nå bra serie på 4:an kl 21:00..det ska jag se tänkte jag...eller den verkar bra ialf...

Åh imorgon har jag tid för undersökning hos tandläkaren 15:30...det är ju så jävla dyrt!!! kommer säääkert att ha nått jävla hål..vore så jävla typiskt..hur jag än sköter mina jävla tänder så har jag nästan alltid nått hål..okej inte jämt men ja har haft många hål....

Nää bloggar lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0