Fredag...enya ligger på köksbordet =)



Hej !!

14:16


Nu är jag & enya hos mamma & pappa och comp....dom kom ju och hämtade mig imorse...så åkte vi till köping lämnade av susanna där sen åkte vi vidare till västerås....jag och mamma gick in på ica maxi..pappa satt kvar i bilen med enya och gulla med henne :) för vi ville ju inte ta med henne in på ica maxi eftersom jag är så rädd att nån smittar henne (svininfluensan).....köpte 5 par strumpor =) o ett stort gravljus till lyktan som jag har hemma..så köpte jag en mamma tidining o dricka och lite godis...
Enya ligger här på köksbordet ( på en filt så klart)...pappa tjoar med henne :)

Nu ska jag fika !!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0