Fredag kväll...(uppdatering)



Hej igen !

22:30


Enya ligger fortfarande & sover här i soffan :) sötisen nr 1 :)
älskling ligger och ochså och sover här i soffan haha...plocka lite & dona nyss...fixa även i ordning inför kvällen..dvs enyas täcke in till våran säng osv...
nu har det gått 3 timmar och 30 minuter sen hon åt sist :) få se när hon vaknar..bli säkerts snart..hungern väcker nog henne snart.....

hundarna var nyss ut och kvälls pinka..nu sussar dom så sött så.....

Efter att enya ätit så ska vi lägga oss...längtar efter att lägga ner huvudet på kudden:)

Nä bloggar imorgon !!

Imorgon blir enya hela 3 veckor gammal :) dagarna rusar förbi !


Uppdatering: 23:03

Enya sover forfarande:) nu har det gått hela 4 timmar sen hon åt sist...ska hon dra rekord ? :) hehe..
hon är väl så tröttis..eftersom att hon var vaken 3 timmar i sträck tidigare ikväll...
Så jag väntar bara på att hon ska vakna o äta sen ska jag lägga mig...vill inte lägga mig nu eftersom hon ändå snart vill ha mat och så...

Bloggar imorgon som sagt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0