Fredag kväll...



God kväll...

17:12


Mamma kom hit med josefin vid 16:30 tiden typ...jag & älskling käka mat och så..
startade även en maskin med tvätt innan maten..sen skurade jag..(igen)....
och för en liten stund sen var jag och hängde ut tvätten på torkvindan...älskling & josefin åkte iväg för en stund sen..till bockhammar för att se på rally..eller det är jätte många rally bilar som paserar där på grusvägen..
sen när dom kikat klart på det så ska älskling skjusa hem josefin till mamma & pappa...
så jag & enya är själva hemma..och ja hundarna så klart heheh... Enya pluttan ligger och sover i gungan...vid halv sex har det gått tre timmar sen hon åt. hon är som en klocka så hon lär nog vakna då och vill ha mat :)

Fan vi hann inte gå en promenad idag :( underbart vackert väder ju...beror på när älskling kommer hem om vi hinner ta en promenad innan idol...annars får vi göra det imorgon helt enkelt..

Enya ligger och snarkar i sin gunga haha =) världens vackraste tjej <3

Nää ska kika runt lite på nätet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0