Fan vad typiskt..



Hejhej !!

14:06


Precis när jag städat klart..dvs gjort klart allt..så ser jag blod droppar på köks golvet...gaahh happs bara bort med alla mattorna och ut med dom på balkongen...shira löper...det är nackdelen med tikar..är så jävla drygt med allt blod..i ca 2 veckor oxå..sen när shira slutat löpa ja då börjar kita att löpa..suuck!!!!!!!
och precis nu oxå..typiskt..men man får ha skurhinken framme hela tiden och skura & skura..men just nu droppar hon inte så värst mycket...

Enya har vart super duper duper pigg ! har inte alls velat att sova..bara vara i famnen och mysa och titta runt..lite jobbigt för då får man inget gjort här hemma..men älskling hade henne medans jag städade ....
just nu sover hon i älsklings famn :)

vi ska snart åka iväg till kolsva..till saras salong..har ju present kortet dit..eller ja present kort på massage men eftersom hon som masserar har slutat osv..så då sa dom där vid frissan att jag kunde komma in med present kortet och så får jag plocka produkter för den summan :) det är ju kanon det med !!!!!!!!!

happs imorgon fyller jag år..inte känns det så ialf...men det är så när man bli äldre...

Nä nu ska jag fixa lite !

Bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0