Enya är piggare än piggast...



Hej !

14:18


Har inte hunnit blogga....Enya åt var tredje timme i natt som vanligt..men mellan ett mål så gick det drygt 4 timmar..var uppe och matade henne vid 06:30 då hade älskling kommit hem o var ut med hundarna..sen när enya ätit klart och så...sen gick ja och enya och la oss..så vaknade hon kring 09:00...
så har hon vart mega pigg...sovit kanske max 40 minuter sen kl nio...älskling vaknade vid 13:00 tiden...
nu sitter enya hos sin papi :)

så jag har inte kunnat gjort nånting här hemma..hon ville bara vara i famnen....

så nu har jag startat tvättmaskin,vikt in den rena tvätten utifrån,plockat och donat,bäddat sängen osv osv !!!

har ont i skallen :( blir så lite sömn med en liten knodd vettu :) men idag ska jag försöka sova på dan/kvällen...

Nu ska jag kika runt lite på nätet sen skura bort blodfläckar från golven,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0