Det är jag det..



Hej...

16:37


Har precis städat klart...Enya ligger och sover i bärselen hos kristoffer...
gav dogsen precis mat..sen när enya ätit så ska vi gå en promenad...kanske det piggar ut mig..är så jävla trött..ögonlocken är vääldigt tunga...ständigt trött ja det är jag det...mitt humör är inte på topp nu...inte så konstigt att man är arg och irriterad när man har ständigt huvudvärk och har sömnbrist..

har i alla fall

* dammsugit
* skurat
* dammtorkat
* bäddat sängen
* plockat & donat
* städat badrummet
* + lite till

ska hämta in tvätten sen oxå..det lär ju vara torrt nu..hängde ju ut det igår...


ohh bara 4t im och 40min kvar tills greys ;) haha...

bloggar senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0