Älskar dig Enya!


Hej igen :)

16:22


Enya ligger och sussar i vagnen..hon vaknade till sist jag skrev men sen somnade hon om i min famn då la jag ner henne i vagnen igen..och hon sover fortfarande..hon har ju vart vaken hela dan i stort sätt =) älskade plutta <3
älskling är ute och tvättar bilen...sen ska han åka till affärn o köpa hamburgare o bröd & tillbehör...gott gott..är bra hungrig har bara ätit frukost vid halv tio tiden...

idag tänkte vi åka hem till mamma & pappa...men ringde och kolla läget då skulle dom skjusa hem fanny (josefins kompis som är där & leker med jossan) vid fyra tiden sen skulle dom åka och handla en sväng..så vi sket i det..
för karro skrev igår o fråga om gorms benskydd är kvar där..så jag skulle tittat efter dom ..men får åka dit nån annan dag och kika i stallet..

måste hälsa på min älskade häst nån dag oxå..måste stanna & gosa med henne..saknar henne massor !!!!!
min fina,underbara,älskade häst !!!!!!!!!!

usch vad trött jag är..helt galet trött...känner mig nästan yr för att jag är så trött....

Nää hörs!

Enya- mamma & pappa älskar dig mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0