Allt ska helst gå i 200...



God morgon söndag !

09:42


Vaknade vid 08:15 typ..för att enya ville upp :) så jag och enya gick upp då..älskling sov vidare...
enya åt nyss (09:15)..nu sitter hon här i min famn och grejar hehe...hann ialf käka 2 mackor för en stund sen...åt dom skit fort för enya var lite kinkig o vill inte alls att man lägger ifrån henne typ 2 sek ...
ja när man har en bebis i huset så lär man sig göra saker jävligt fort haha..tex att duscha,äta frukost,hämta posten,rasta hundarna på gårn,gå på toa,hämta in tvätten osv..ja listan kan göras lång hahaha :)
man har inte tid att söla inte...utan allt ska helst gå i 200....

nä nu ska jag byta blöja på min underbara dotter <3

bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0