1:a september...Enya 10 dagar...



God morgon tisdag....

10:14


Enya åt vid 23:30,02:30,sen ville hon ha mat efter en timme igen(03:30)..sen åt hon vid 05:30 och sen vid 07:30..
och så åt hon mat nyss...(vid 09:53).....jag gick upp vid 08:00 tiden..klädde på mig och gick ut med hundarna..gav dom mat osv..sen åt jag frukost...ska snart bädda sängen & dra upp rullgardinerna.& sen duscha.sen starta tvättmaskin med enyas påslakan som hon spytt ner....

sen ska vi traska i väg till apoteket..måste köpa bindor...blöder ju som en stucken gris..så på apoteket har dom extra tjocka bindor...längtar tills jag slutat blöda..ingen kul alls..kan ta allt från 4-8 veckor...så har jag så ont där nere..är helt öm..kan knappt sitta eller stå...gör verkligen skit ont...det är helt sjukt när man ser på enya och tänker att hon kommit ut ur mig..en så "stor" bebis,,,så det är inte konstigt att jag har skit ont hehe :)
men hoppas det blir bättre snart.....tea som fick för ca 3 veckor sen sa att det är nu hon börjar bli sig själv i kroppen eller vad man ska säga...så det tar ju sin lilla tid att läka och allt det där...sen ska jag på efterkontroll 6-8 veckor efter förslossningen..

Nä nu ska jag kika lite till på nätet sen bädda sängen,duscha,starta tvättmaskin..

Bloggar senare igen !

Kommentarer
Postat av: nathalie

guud vad fort det går! hon är redan 10dagar! känns som dagarna bara blåser förbi! :P hoppas att allt är bra med er sötnosar :) PUSS

2009-09-01 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0