1/9-09...12:31


nathalie: ja men visst går dagarna fort :) jodå allt är bara bra med oss...är bra öm forfranade men det är ju inte så konstigt eftersom det var bara 10 dagar sen hon föddes =) allt bra med dig ? ..Puss


God dag !

Enya ligger och sover här i soffan brevid mig..hon har vart vaken sen imorse :) helt pigg och vaken har hon vart hehe..men till slut tog tröttheten över så somnade hon....jag har legat och vilat här i soffan nån timme och glott på tv..startade ju tvättmaskinen för ett tag sen och nyss så la jag in påslakanen i torktummlaren...så dom torkar fort..man vet aldrig när enya spyr ner sitt påslakan då behövs dom andra i reserv ju =)
vi har inte vart till apoteket än..men dom har nog lunch nu till halv två har jag för mig..så vi får passa på sen vid halv två när det öppnar igen...
måste försöka att komma ihåg att fota vår älskade dotter idag så jag kan ladda upp bilder här i bloggen så ni få se :)

Nää bloggar senare igen..ska lägga mig ner i soffan nu...passa på medans sötisen sover :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja okej :) ja men det tar ju ett tag tills allt blir "återställt" så att säga :) hihi.. ja allt är bra. börjar bli lite smått sjuk. ont i halsen å kallsvettas. men annars ara bra :) Puss!

2009-09-01 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0