1 sep...lång promenad..

nathalie: åh fyfan det lät ingen vidare att vara sjuk =( hoppas du blir frisk snart igen då :) ja precis det tar ju ett tag att bli sig själv eller vad man ska säga...är så jävla glad att det är över nu...så som vi väntat..och skönt att förlossningen är över..fy helvete vilket smärta.. Puss !


Hejhej !!!

17:24

Vi kom precis hem från en lång promenad...först gick vi till apoteket..älskling gick in och handla det jag skulle ha..jag stog utanför med enya i vagnen och hundarna var med själv klart :) sen traska vi vidare..fan vad varmt det är ute..gick med linne och ändå vart jag dö svettig...usch usch !
tidigare idag när enya bara hade blöja på sig och låg med täcket runt sig så var hon helt blöt av svett..så det är verkligen varmt !!!!!!!!
Älskling åkte precis iväg...handla..har ingen bröd hemma..sen skulle han ta en sväng till team sportia..han har ju 700kr dit...få se om han bara kikar eller om han köper nått till sig själv :)

Sen när han kommer så ska vi laga mat...då kommer säkert enya precis att vakna :)
hon har sovit bra nu på em...bara vaknat och vart hungrig sen somnat om igen efter maten...
imorse var hon ju hur pigg som helst o ville absolut inte sova :) bara vara i famnen och titta runt...
älskade unge <3 vi älskar henne nå enormt mycket !!!!!!!

tidigare idag så lossnade stygnen där "nere" :) märkte jag...så det verkar läka bra eftersom den lossnade...eller det var en tråd bara som kom ut..ah nu vet ni till och med det hhahaha :)

Nää ska kika runt lite på nätet...få se när stumpan vaknar och vill ha mat !

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja så typiskt, vi ska på kryssning imorn å jag ligger sjuk. hur roligt blir det :( buhuu :;( hehe ja jag kan tänka mig det. ja usch, jag är jätte rädd för att föda. fast jag inte ens är med barn än så fruktar jag det som fan :( :S PUSS

2009-09-02 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0