Vittu vad ont jag har!



Hejhej!

23:02


Enya åt vid 22 tiden..hon är vaken fortfarande..hon sitter i sin babysitter och kollar på tv haha ! jag som skulle så gärna vilja lägga mig men icke hon är pigg som en mört....bara sitta & vänta på att pluttan ska bli trött...
har så förbannat ont i min stortå..har fått nageltrång..gör ont så in i helvete...idag när jag dammsög så råka jag komma åt med dammsugaren på tån...satan vad ont det gjorde..hade sån lust att kasta ut dammsugaren genom fönstret och skrika VITTU....började till och med att blöda på tån/nageln....bara täcket kommer åt där så gör det sååååå jävla ont....till och med när strumpan är på så gör det ont...

haha enya gör en massa läten för sig själv när hon tittar på tv :)
pluttan då...tog föresten en massa kort på henne för en stund sen..tänkte ladda upp det här imorgon..orkar inte göra det nu..är bra trött..väntar bara på att lillfisen ska bli tröttis så vi kan lägga oss :)

Bloggar imorgon när jag har tid!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

usch! nageltrång.. jag har på båda mina stortår. gör så stans helvetes jävla skit ont så fort man kommer åt det.. måste gå till doktorn och fixa det innan det blir värre.. gör det du med tkr jag! :) pappa säger att hans gjorde bajs ont å han hade värre än jag har.. dom fick ju skära i hans. så jag ska dra ner nu medans det inte är så farlig. för vill inte att donm ska skära bort halva nageln. så bäst att fixa det i god tid :) puss

2009-10-26 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0