Vilken lång & kämpig dag..



God kväll...

17:43


Herregud vad jag har hållt igång hela dagen,har inte vart en lugn stund på hela dan...
Enya har vart kinkig hela dagen..nu somnade hon efter mycket om och men..
har dammsugit och fixat nu på kvälls kvisten...tog bort vardagsrumms mattan som stått under vardagsrumsbordet,la dit en annan...men den var mega hårig..(massa jävla hundhår)..så jag fick dammsuga i evigheters evigheter..fyfan vad jobbigt det var..det är en sån matta som hundhåren sätter sig fast i...usch vilken jobbig matta !
men nu är den ren på hunhår i alla fall....har typ kramp i mina armar haha..+ att jag burit på enya hela dagen..hon har inte velat vara själv en sekund ...

Puuhh vilken lång dag..nu har jag tänt en massa värmeljus lite här & där...är hungrig som tusan..älskling får börja laga mat snart..så ska jag duscha..har inte ens hunnit duscha idag...

på lördag ska vi hem till min morbror & hans familj..patricia (morbrors fru) ska firas då..kommer inte ihåg om det var idag eller igår hon fyllde år..men på lördag ska hon firas..vi bor ju grannar med dom..bara typ 30 steg dit :)

Ikväll är det äntligen greys..häärligt !!!!

Näpp nu ska jag kika runt lite på nätet innan jag ska duscha!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

svar: jaa men eller hur :) okejokej, jaa kan inte säga exakt nu då men än vet jag inget som stör. Så det går nog o lösa allt! :)

2009-10-28 @ 18:06:28
URL: http://camillafamme.se/blog
Postat av: Camilla - Foto & Design

svar: hehe tack tack :) jaa gör det, ställer jätte gärna upp så hoppas jag kan få äran :P =)

2009-10-28 @ 20:31:57
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0