vilken kämpig natt...



Godmorgon!

09:28


Fick väcka enya vid 23:30 ungefär igår kväll...Ja så åt hon och sen bytte jag blöja så la vi oss i sängen och sov!
Sen vaknade enya vid 03:15 och ville ha mat,,sen ville hon inte alls somna om...så vid 04:40 somnade hon äntligen..fyfan vad trött jag var...Ja och sen vaknade hon igen vid 07:20 och vill ha mat,så då klev vi upp från sängen..hon har legat i min famn hela morgonen..nu ligger hon i sin gunga & sover...hon somnade för 30 min kanske...så vi får hoppas att pluttan sover en stund nu...passade på att äta frukost nyss..nu ska jag lägga mer ner i soffan med mitt täcke och vila..kanske somnar till och med...är så trött så jag kommer säkert att göra det..

Bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0