Vi ska basta!



God kväll !

19:00

Vi åkte hem till mamma & pappa på dagen...
mormor & morfar var där..även tommy,anna och barnen..just ja mormor&morfar hade med mig sabine & paulina oxå..så det var fullt hus där med kids :)
enya sov en bra stund sen vaknade hon och ville äta..sen somnade hon om som en stock...
theo var jätte gosig av sig :) ville vara i famnen och ville inte släppa mig ;) gud vad han är stor pojke..nova är ju stora tjejen ,nova klappa enya på huvdet och ville mysa med henne hela tiden :)
ja så åt vi mat där...gottgott....vi var där några timmar sen for vi hem igen..

Nu strax ska jag,älskling och enya ner till bastun...enya ska bada där nere i sin balja..brasan är tänd utanför bastun så det blir varmt & skönt för enya att vara näck där :)

Nä älskling flåsar mig i nacken och stressar mig haha..(inte riktigt men typ haha)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jo just idag är det lite jobbigt men annars är det toppen :) sjdå?

2009-10-24 @ 20:14:09
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0