Vi kvinnor är fan bra! ( uppdatering)



God kväll...

20:43


Fyfan vad det tog tid att logga in här..höll på att bli tokig...

Har plockat & donat...hämtat upp soptunnan vid vägen ( regnar på skapligt ute ) ,ja så duschade jag..har inte hunnit duscha på morgonen så det fick bli en kvälls dusch :)  Älskling badade Enya..passade på att vika in den torra tvätten och så under tiden..starade en maskin med tvätt som är klart snart..så det ska jag hänga upp så fort maskinen är klar..
Startade även diskmaskinen nyss....sitter nu vid kristoffers dator och lyssnar på musik..behöver sitta i min ensamhet en stund..har vart full rulle från morgon till kväll..så fick kristoffer faktiskt ta enya en stund...
Han ska jobba på lördag..vart bra jävla irriterad..enda dagen han är ledig...
enda dagen jag kan ta en lååång sovmorgon på..så jag kan samla nya krafter..men icke !
han flyr hur huset så fort han har chansen typ känns det som...jag förstår varför vi kvinnor är skapta för att föda barn och ta hand om barnet dygnet runt..vi klarar oss fast vi sover 3 timmar per natt..på nått sätt klarar vi det..fast man är sjukt trött....det är vår instinkt som gör att vi klarar det..vi är skapta för det !!! männen skulle aldrig palla det..inte en chans!!! knappt så dom orkar 1 timme...okej jag drar inte alla över en kant..
men ni förstår på ett ungefär vad jag menar...
man får inte reta upp mig nu..(har ju mens) är inte på världens bästa humör då..haha..

få se hur älskade pluttan sover inatt då...man kan ju alltid hoppas på att hon sover bra..men det visar sig helt enkelt..skulle behöva gå till bvc imorgon oxå..för att se hur mycket pluttan väger nu....

just ja vi såg på nya johan falk filmen idag..(den jag skrev om igår att vi skulle se idag)
dom filmerna är fan bra! kommer 2 nya nästa månad..längtar...

strax ska enya äta så måste dra!

Nää nu får det räcka för stunden..bloggar senare igen!


Uppdatering:

22:22

När kristoffer åkt till jobbet ( alltså strax ) så ska jag och enya gå och lägga oss..är så jävla trött så det är galet...
pluttan åt vid 21:30..få se när hon vaknar och vill ha mat igen...hon har sovit nästan hela em..bara för det så kommer hon vara super pigg i natt och inte vill sova..åh hoppas att hon sover bra inatt...hoppas hoppas !!

bloggar imorgon när jag har tid !


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0