Vi kvinnor alltså..



Hej !!!

12:30


Enya åt vid 11:45....bytte blöja och kläder på henne..(hon har på sig en body som är novas..minns mycket väl när nova hade på sig den,) nova är jag faster till alltså...
Jag & enya har suttit & myst i soffan lite...nu är hon i sin gunga..hon har kommit in i nån spy period...ja klart bebisar spyr så dum är jag inte haha..jaja vi får se om det blir bättre längre fram annars pratar jag med bvc & hör med dom..

Fan vad jag blöder..ja inte så mysigt att veta kanske men jag har inte tvingat er att läsa min blogg !!
har ingen mensvärk nu heller...fick veta av en kompis att hennes mamma vart av med sin mensvärk helt och hållet efter att hon fött barn..så vet vet om det är så för mig..kan ju alltid hoppas...få se hur det blir nästa gång jag har mens,om jag slipper hemska mensvärken eller inte...men jag håller tummarna.så här bra har jag aldrig mått när jag har haft mens..har alltid haft så jävla ont..nu blöder jag bara som en stucken gris men det gör mig inte nått så länge jag inte har ont :)
svettas som en gris oxå...visst är det härligt att vara kvinna i bland ? haha...

Nä bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0