Tisdag..fylla i min tatuering idag.



God morgon..

Enyas mattider igår kväll/natt : 21:30,03:00,06:00...så ville hon inte somna om efter hon åt imorse vid 06:00 så vi klev upp..hon fick vara med sin pappa medans jag klädde på mig & åt frukost..så gick älskling och la sig..då gick jag & enya in hit till vardagsrummet och kollade på tv...Vakna med the vocie så klart :)
tar alltid med mig mitt täcket från sängen in hit så sitter vi och gosar varje morgon :)
provade att ringa barnmorskan precis och dom sa att hon är tillbaka på fredag..happs får ringa på fredag igen då...
fick mejl att mitt paket kommer vid 15:00 till ica..få se när babysittern kommer..kanske imorgon eller nått !


Ska ringa mamma nu,sen ska jag passa på att duscha medans pluttan sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0