Tisdagen är snart slut..



God kväll !!!

22:01


Har precis kikat klart på desperate,lika spännande som alltid :) innan det var det ugly betty och den var lika bra som alltid den med :)

Enya & älskling ligger och sover här i soffan ;) det har dom gjort ett bra tag..ska väcka älskling snart så han hinner göra sitt innan han far till jobbet,enya vaknar nog snart och vill äta sen blir det sängen för oss..är så jädrans trött,,det var ett bra tag sen jag var så här slut som jag är nu..hoppas pluttan sover bra i natt och imorgon på morgonen...
har fått en jävla blåsa på tungan oxå..en liten men satan vad den är irriterande och gör ont i bland..och ja min tå gör fortfarande galet ont..
ja det är inte allid lätt att vara mia haha :)

Nä nu ska jag väcka min fina älskling,sen mata min underbara dotter och sen sooova !

Bloggar imorgon nångång när jag har tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0