The voice webbradio..


Syster Susanna: tack :) ja hon är världens sötaste bebis!!!!


God kväll...

21:59


Kristoffer har redan åt till jobbet..ja vid halv nio tiden for han..som ni vet vid den här laget så början han ju 21:00 på söndagar :)
Enya är vaken..vart pigg som en lärka hela dagen nästan =) få se när hon vill sova då...när hon somnar så vi gå och lägga oss i sängen och sova..jag är helt slut..huvudvärk har jag oxå...
Mamma ska komma hit imorn när jag är klar med mitt..så tar vi kristoffers bil hem till mamma..för att slippa kånka med bilbarnstolen....sen ska mamma skjusa hem oss till 14:00 tiden..för när kristoffer vaknat så ska försöka få tag i en grej till pannan..om han inte får tag i delen här så ska vi åka till fagersta...

kommer bara skit på tv på helgerna...nu är det wallander...fast engelsk wallander..hallå hur kul är det på en skala? har på den på tv:n men det är absolut inget att se..


Nää orkar inte blogga mer...

Bloggar imorgon när jag har tid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0