Städat klart..rent som fan !



Hej !!

14:00


Nu har jag gjort detta:

* dammsugit
* hängt ut mattorna på vädring
* startat en maskin med en hund"filt"
* startat diskmaskinen
* skurat
* hängt ut hund "filten" på tork
* startade en tom tvättmaskin så allt hundhår försvinner
* startade precis en tvättmaskin med tvätt
* dammtorkat
* lagt in mattorna igen
* plockat & grejat

* duschat och fixat mig...

Ja det har jag pysslat med :) Enya åt vid 13:15 nu sover hon som en stock här i soffan :)
Kristoffer ligger och sover...
susanna & jossan kom förbi...jag skulle ta en blöja från skötborde från sovrummet och såg från fönstret att dom var på väg hit...skyndar mig ut så att hundarna inte skäller till..(efter K sover)....så dom skulle lämna jossan handväska här så länge..för dom skulle plocka kastanjer och så :)
bad susanna ringa mig när dom är på g hit igen ...ja annars skäller ju hundarna till så vaknar säkert K...

När maskinen är klar så ska jag hänga upp tvätten och starta en till maskin med tvätt..sen är jag klar med alla sysslor för idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0