Söndag..Storstädat!



God kväll...

17:45


Ja gud vad helgen tickar på snabbt..redan kväll...går galet fort.....
om typ 3 timmar ska älskling åka till jobbet...trök trök!!!!!
Vi åt mat nyss,,vart gulasch soppa och små baguetter som vi värmde i ungen...smarrigt värre :)
Enya somnade i sin babysitter..men nu sover hon i sin vagn ( nu vaknade hon visst )...hon har sovit i stort sätt hela dagen...vart vaken några timmar då & då....
känner mig mysko i halsen, hoppas jag inte får ont i halsen...har inte tid att vara sjuk !!!!
har storstädat idag..nu är det rent och fint i hela huset..har på en massa värmeljus..myspys ;)

Har :

* startat tvättmaskin med Kristoffers arbetskläder
* tömt diskmaskinen
* dammsugit
* hängt ut mattorna på vädring
* skurat
* plockat
* hängt ut arbetskläderna på tork
* dammtorkat över allt
* tog in mattorna när jag var klar med allt.
* ja plus lite till ....

Vi hann inte med en promenad idag..jag får ta en prommis imorgon med enya & hundarna...& imorgon ska jag till barnmorskan på återbesök..(lite sent men) har ju glömt bort det helt..men men bättre sent än aldrig :)

på tisdag ska jag och enya hem till min mamma & pappa...och hälsa på....

Nä skriver lite senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0