Söndag..Jag längtar..



God kväll...

19:23


Vi kom iväg på en promenad,trodde inte att vi skulle hinna eftersom lillan låg och sov och klockan ticka på..men vid fem gick vi iväg...efter att hon ätit,
Det var skönt väder ute...vi gick en timme typ.....
den här dagen har verkligen rusat förbi...ja helger har en tendens att svischa förbi....
vad jag längtar tills på tisdag..då kommer paketet jag beställt (med massa kläder)...och på Enyas babysitter var leverans tiden 2-4 dagar..hon kommer nog gilla den skarpt :)
på tisdag har jag tid hos tatueraren för att fylla i min kristoffer tatuering...skulle ju ha fyllt i den förut men då vart jag gravid och läste att färgen fäster inte lika bra när man är gravid så jag messa henne att vi skjuter upp det,då skrev hon att jag skulle höra av mig när jag ville komma & fylla i den...så på tisdag klockan 15:00 har jag tid...

ikväll är det Vem kan slå Filip och Fredrik på kanal 5...(klockan 20:00)

Skriver några rader senare ikväll..

Ha en trevlig kväll så länge..

(i morgon ska jag försöka att komma ihåg att fota enya och ladda upp här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0