Söndag..Godnatt! (uppdatering)



Hej igen...

21:42


Sitter och äter bullar..(haha jaaa)...vi hittade en påse med bullar i frysen idag som min kära mor gjort för ett tag sen..satan vad goda dom är..mamma är bäst på bullar,så brukar jag alltid värma dom några sek i micron..ohh vad goda dom blir då..

Enya åt vid 19:50 typ...sen somnade hon om som en stock..la ner henne i spjälsängen och hon sover än..få se när pluttan vill ha mat igen då..vet inte om det lönar sig att lägga sig om hon vill ha mat om en timme typ..man vet aldrig om hon kommer vakna om drygt en timme eller om hon sover längre...hmm få se hur jag gör..kommer vara tröttare om jag måste vakna om en timme igen...ah jag kanske lägger mig ändå,kommer inget bra på tv och har kikat igenom allt på nätet känns det som :)

Imorgon ska kristoffer till banken och växla in pengar..vi fick ju 50 euro av mormors syster när enya föddes,,hur snäll får man bli ? :)

så ska jag ta en långpromenad med enya & hundarna imorn tänkte jag.får bara hoppas på bra väder..men kollade vädret nyss på aftonbladet och dom "lovar" fint väder ialf...

På torsdag ska Enya på läkarundersökning, det är samma undersökning dom gjorde på BB..vet inte varför dom ska göra det igen, men det gör dom på alla bebbar.....

Nä nu ska jag ta fixa lite sen borsta tänderna och sen soova..ja få se hur länge jag får sova innan pluttan vill ha mat :)

Bloggar imorgon när jag har tid helt enkelt..


Hej..

22:45


är vaken fortfarande :) är ganska pigg..sov ju till halv elva idag så det är inte så konstigt att jag inte är så trött nu..hoppas pluttan vaknar snart & vill ha mat...så det inte blir om några tim..ska vänta ett tag till,om hon inte vaknat då,så då går jag och lägger mig...
sitter & lyssnar på the vocie webb radio :) och imorgon bitti när jag och enya vaknar så ska vi sätta oss och mysa ner i soffan och kolla på vakna med the voice,det gör vi varje morgon =)

har inget mer att skriva för stunden..skriver imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0