Söndag..besök idag..



God morgon !

10:46


Vaknade vid 09:00 utav att enya lät brevid mig i sängen :) klev upp med henne...älskling sov vidare..
messade min mormor och fråga om vi kunde komma och hälsa på imorgon eftermiddag..fick till svar att självklart fick vi komma när vi ville :) så imorgon på em ska vi dit och hälsa på...mamma sa att hon köpt grejer till enya =) hon är så snäll min mormor!!!!! världens bästa mormor....

Enya ligger i vagnen..hon vet inte om hon ska sova eller vara vaken hehe..
mamma,jossan,päivi och hannah & ville kommer hit vid 14 tiden idag...det ska bli trevligt....
ska försöka att fota lilla ville oxå...som jag laddar upp här senare på eftermiddagen....

Det regnar inte ute nu ialf..skönt...men det har nog regnat hela natten för det var så blött ute när jag var ut med hundarna imorse...

Nä nu vill enya prata lite med mamma =)

Bloggar senare!

( gick och kollade,ja då sov enya haha,få se om hon sover en stund eller om hon vaknar snart igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0