Söndag ...städa städa..



Godmorgon...

11:32


Vaknade kring 10:30...rastade hundarna och gav dom mat..
sen så käkade jag frukost...startat diskmaskin,plockat,bäddat sängen..startade precis en maskin med en hundfilt som inte fick plats igår när jag tvätta doms täcken och filtar...så klart att det regnar nu...men det får hänga ute tills det är torrt..för att igår tog jag in filtarna/fällarna som hade hunnit torka...
när maskinen är klar så ska jag hänga upp den på tork..sen ska jag köra en tom maskin ..så allt hundhår försvinner från maskinen..sen ska jag tvätta kläder efter det....

ska snart börja dammsuga & skura..så det är gjort sen....

är skit trött..känns som om jag knappt sovit nått i natt..jaja jag borde väl vara van vid den här laget :) haha

visst var det fina bilder jag ladda upp här igår på vår vackra dotter ? :)

Bloggar senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0