Snart är måndagen slut..

23:00

Nu sover sötan(har gjort det ett tag)..hon åt lite efter 22 tiden....
Älskling for till jobbet för ett tag sen,ska borsta tänderna och lägga mig strax..är bra tröttis...imorgon ska jag upp tidigt,eftersom att mamma & comp kommer och hämtar mig och Enya imorgon på morgonen..eftersom dom ändå ska hit då så lär vi kliva upp tidigt så vi hinner innan dom kommer och hämtar oss....

måste färga håret snart,undra om man ska orka köpa färg imorgon och färga..få se..det är faktiskt jobbigt att färga håret haha..speciellt svart..då blir man svart och snygg lite här & där haha..typ nacken,örona osv..hohoh..
ja vi får se hur jag gör..men jag är i stort behov av att färga håret...fast min naturliga färg är möörk brunt..så det blir inga stora kontraster när jag har utväxt så det är bra :)

Nu ska jag sussa...bloggar imorgon när jag har tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0