Shoppat som en galning..



God kväll...

21:57


Anna & issa kom hit lite efter 15 tiden...gud vad kul det var att träffa dom igen...
Enya verkade gilla dom :) hon flinade några gånger till dom hehe pluttan då...
vi pratade om allt och inget som vi alltid brukar göra när vi ses ;) dom for hem efter 1,5 tim...
Älskling låg och sov i några timmar på dan...sen väckte jag han när dom åkt..just ja enya fick ett paket av dom..en jätte fin "klänning" och matchande byxor till...skit fina..tusen tack tjejer!!!!!!!!!

Ja dagen har verkligen rusat förbi....varför ska alltid helger gå så förbannat fort ...så typiskt...
Nu på kvällen har enya badat..och nu sover hon i sin säng...(vilket hon gjort ett tag)
hon har sovit bra idag..& igår.....

för en stund sen så beställde jag en jävla massa kläder från nätet haha :) känndes riktigt skönt att klicka hem varor :)
hade 500kr rabatt oxå så nu vart det bara typ 1200 kr...kanon bra !!!! 2 av kläderna kommer i nov som är till mig..
beställde 10 klädesplagg :) till mig,älskling & 2 hello kitty bodys till enya...
jag beställde bla,byxor,linnen,tröjor osv osv....ja det ska bli skit kul när paketet kommer...länge sen jag köpte kläder känns det som =)


Just ja nyss beställde jag hem en sån här till enya för 645kr

en babysitter från Fisher-Price..den vibrerar bla.. den kommer nog hon att gilla skarpt !




Kommentarer
Postat av: Lindséy

åh en sån där babysitter är ju suverän :)

kul o shoppat lite =)

2009-10-18 @ 11:30:45
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0