Saknar mina ögonstenar <3



Hej...

15:37

Mamma skjusade hem mig & enya före 14:00 tiden...vi var här hemma kring två..
Älskling hade vaknat efter 13 tiden..hoho nu har han sovit ialf :)
Enya ligger nu i sin älskade gunga och sover....älskling är iväg till fagersta..för att köpa grejen till pannan..sen skulle han handla en sväng oxå när han ändå är iväg...orkade inte följa med..är helt slut..sen så ska enya äta snart och så..
hittade en bild på mammas bärbara dator idag när jag satt och kika runt på den..en bild på gorm & amapola..för er som inte vet är Amapola min häst och gorm är en häst jag lånade under flera år..men så åkte gorm hem till sin ägare 1 augusti och amapola är ute på foder hos en jag känner....gud vad jag saknar hästarna...ska åka och hälsa på gorm nån dag..hans ägare karro sa att det är bara för mig att komma o hälsa på när jag vill...vill ialf hälsa på han och se hur gubben har det :) saknar han med ju..hade han i flera år på foder..
och tur är det väl att min amapola står rätt nära så jag har inte långt att åka och hälsa på !!!!
måste åka dit nån dag och rida henne..har inte ridit på evigheter !!!! får planera in nån dag och höra med åsa när hon har tid så vi kan rida tillsammans ut en sväng !

Min älskade amapola till vänster & söta gormis till höger !!!
här betar dom på gräsmattan(hehe) när jag hade dom hos mamma & papa fortfarande..doms sista sommar tillsammans :( usch börjar nästan gråta ju!
mina ögonstenar <3 ( vad gorm ser liten ut men det är vinkeln som lurar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0