Premiär för desperate ikväll..



Godmorgon tisdag...

09:17

Enya åt vid tolv tiden igår kväll/natt....så la vi oss..sen vaknade hon vid 04:30 och ville ha mat..efter maten ville hon inte alls sova..så vi var vakna till 06:00..Så vaknade enya igen vid 06:30...
var gaaalet trött när jag klev upp..fyfan..hvudvärk till max och kändes som om jag sov & gick...men men..har vaknat till lite nu...har fortfarande skit ont i huvudet...ja kanske inte så konstigt när man bara har fått sova 4,5 timme..
enya sover lite till & från nu så jag kan inte riktigt lägga mig sova....

Mamma och susanna kommer hit efter 10 tiden...så ska vi gå våran tisdags promenad...kan ju alltid hoppas på att jag piggnar till lite under promenaden..ska sova/vila sen när älskling vaknat så han kan ta enya en stund...
får hoppas på att jag inte svimmat av trötthet innan det hahah..nädå!

Just ja igår misstänkte jag att jag fått tillbaka min mens..och imorse såg jag att jag hade så rätt så!
MEN jag har ingen mensvärk ??....alltså inte det minsta ont...jag som brukar ha SKIT ont annars när jag haft mens...och har alltid som ondast dom första 3 dagarna ungefär...men nu känner jag inte av nått nu..mysko ! men jag klagar absolut INTE....värsta drömmen att bara blöda och slippa mensvärk hahaha....jaja jag kanske inte ska vara så kaxig när man minst anar det så jag kanske får ont..haha..
men jag är så glad så länge jag slipper värken ialf..
men mensvärk är som en fis i rymden nu jämfört med vad jag vart med om :)

Ähh bloggar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0