Onsdag kväll...döds trött...



Hej !!

20:54


Vi har precis kikat klart på filmen...En ny film med johan falk..vi har en till men den ska vi se imorgon..
Älskling lagar mat just nu..han har ju bara käkat frukost när han vaknade så han är hungrig :)
enya ligger och sover i sin gunga nu...få se om hon vaknar vid 21:00 och vill ha mat (då har det gått 3tim sen hon åt)
annars blir det väl att jag måste väcka henne sen..ja vi får se helt enkelt =)
är sjuuukt trött...känns som om jag skriver i sömnen..så trött är jag...hoppas hoppas att enya sover bra inatt..och att hon somnar om efter att hon ätit vid 04-06 tiden nångång där imellan..nån timme ialf.det brukar hon oftast göra..så vi får hoppas på det bästa!!!

morgon dagens planer är väl att gå en lång promenad med hundarna & enya..mer vet jag inte...
skulle behöva storstäda..men vi får se hur trött jag är imorgon om jag orkar göra det sen...

21:00 ska jag se på älskade greys anatomy :) det är ju snart det ser jag ;)

Bloggar nog en gång till innan läggdax!

( fortfarande inge mensvärk,härligt! jag klagar inte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0