NU somnade hon...



Hej igen...

12:12


NU har enya äntligen somnat efter mycket om och men...få se hur länge tösen vill sova :) hon har sovit kanske sammanlagt 30 minuter sen vi klev upp vid 06:00...såg att hon var på gränsen till övertrött..men nu sover pluttan ialf..
stekte nyss 2 ägg och la på mina två mackor..snabbt och enkelt,hade ju inte tid att laga värsta middagen precis så det fick bli nått snabbt....
Dagen har gått fort...tyckte det var nyss jag och enya klev upp ur sängen...och solen skiner och det är så där härligt höstigt ute...blir att ta en promenad med hela familjen sen :)
Just ja på tisdag ska jag fylla i min tatuering...det var länge sen sist :) snart vill jag tatuera mig igen...så klart nått med min dotter,som ni säkert förstod...

Måååste komma ihåg att ringa barnmorskan imorgon & boka tid för återbesök..har helt glömt bort det..vem har tid att tänka på sånt när man har en knodd ;)

Och enya utvecklas för varje dag som går...en ny grej hon tycker om är att ta tag i mammas hår, jätte hår och vägrar släppa haha..så för att slippa det så har jag flätor hehe...

på lördag blir hon 8 veckor..och nästa torsdag (22:a) blir hon två månader gammal...herregud vad veckorna flyger förbi...
Mammas älskade tjej <3

Ska kika runt på nätet nu medans jag har tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0