Måndag..långpromenad.(uppdatering)



Halloj....

13:00


Jag,enya och hundarna kom hem för en liten stund sen från en lång promenad..enya ligger och sover i vagnen fortfarande..
När enya hade ätit (vid 12:30) så klädde jag på henne och så traska vi iväg...gick runt hela byn sen till herrgårdsängen och kasta med bollkastaren till kita :) shira lunka bara runt som vanligt haha...när kitis var trött så gick vi vidare hemåt..så vi var iväg över 1 timme...var skönt & gå...
nu ligger hundarna och soover :)
skulle behöva duscha oxå...får väl ta det sen när kristoffer vaknat & så...om jag går och duschar nu kommer säkert pluttan vakna bara för det :) hon brukar tajma in så bra med att vakna då...eller när man ska äta då slår hon upp sina fina blåa ögon och vill gosa=)

Hon har vart jätte jätte glad idag :) "pratar" på som bara den hela dagarna..och ler & ler...lilla skruttan vad vi älskar dig!!!!!!

Ska passa på att kika runt på nätet medans hon sover :)

14:05

Enya sover fortfarande..skulle ha hunnit duscha :) haha typiskt..men jag ska göra det när älskling vaknar!
få se när han har lust att vakna till liv :) annars väcker jag han vid 14:30..han behöver ju inte sova bort hela dan ju :)
fick mejl tidigare idag att enyas babysitter är skickad nu :) och fick ett mejl om kläderna jag beställt att det är på väg oxå..så det dyker nog upp imorgon..tog snabbpaket på kläderna..orka vänta 1 vecka ? haha...

idag ska jag tvätta kläder..orkade inte göra det här om dagen...

Näpp hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0