Måndag..godnatt!



Lina: okej,ja jag tänker absolut inte föda vaginalt igen,visst det kan bli lättare eller svårare förlossning nästa gång man vet ju inte..tänker inte ens chansa...vet en som fick snitt 2 gånger..så det verkar vara olika vad vet jag...
ja när det är dax för nästa barn så ska jag absolut ta upp det direkt på inskrivningen hos barnmorskan !
ska ju på efterkontroll om ett tag,har inte bokat tid än men ska..då går man ju igenom sin förlossning o pratar om vad man ska ha för preventivmedel osv osv..då tänker jag berätta min "skräck" förlossning till min bm..
jadu igen smärta kan vara värre än denna jag gick igenom ialf..det är jag dunder säker på !!!!!



God kväll...

23:29


Sitter & lyssnar på The voice web radio :) enya ligger och sover här i soffan..hon ligger och gnyr till då & då haha..mammas älskade sötis.....
älskling har åkt till jobbet redan..ja för en timme sen snart ju...
väntar bara på att pluttan vaknar & vill äta..sen blir det blöjbyte och sen ska vi lägga oss i sängen...
är skit trött..ska bli skönt att sova..ja ungefär till 04:00 då vill pluttan ha mat igen :) sen vaknar hon nog igen kring 07:00 och vill ha mat och vill vara vaken :) så var det inatt/morse ialf....

hahaha just ja vid 22:20 väckte jag älskling som somnat på soffan..nyper han på tårna lite lätt..jaha ingen reaktion..nyper till lite lätt en gång till då vaknar han med ett döds ryck hahah..o kollar på mig..fan vad jag hoppa till...fyfan vad vi skratta åt det efteråt...sa till han att han såg livrädd ut när jag väckte han..hahahahha !!!

ja det kanske inte var så kul men fan vad vi skratta åt det..då var det jävligt kul i alla fall :)

Bloggar imorgon när jag har tid!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja du ska absolut prata om det med din barnmorska om förlossningen och hur du upplevde den!! Tror man måste prata om det för att kuna gå "vidare".

Nej din förlossning skulle inte jag vilja uppleva och det låter ju som att det gjorde fruktansvärt ont! Kan tänka mig att det är helt olika smärta vid vaginal förlossning och vid snitt men vet ju inte vad som känns mest men att skita ut en fotboll borde göra mer ont än att få magen uppskuren!! Sen att du inte hade fått sova något gjorde säkert hela situationen värre än vad den skulle varit om du varit utvilad!!

2009-10-05 @ 23:45:44
Postat av: Lindsey

hehe aa :)Joo fast den kan även bli stenhård när jag ej får ont. Men nu har hon väl inte överdrivet stor plats där inne ändå att röra på sig! :)

2009-10-06 @ 07:56:40
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0