Lördag..Enya 10 veckor



God dag...

12:17


Enya åt lite före 23 tiden igår,så gick vi och la oss efter nån timme..så vaknade pluttan vid 06 tiden och ville äta hörde jag :) vad duuktig min tjej är...
Så vaknade jag lite före 11 tiden..Älskling & enya var vakna så klart :) Så somnade lillfisen nyss...
Älskling ska ut och tvätta bilen nu för han hann bara byta däcken igår sen vart det mörkt.
klockan 14 ska vi till jari & patricia och barnen..eller vi kommer nog lite efter för att pluttan kommer nog att äta då för hon åt vid 11 tiden...
skulle behöva dammsuga idag oxå,får väl göra det senare eftersom att enya sover nu så vill jag inte väcka henne.eller ibland vaknar hon inte ens när jag dammsuger i samma rum :) beror på hur djupt hon sover.

Nu ska jag kika runt på nätet sen duscha !

Enya är hela 10 veckor gammal idag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

svar: ah eller jaa min pappa :P så när jag är hit så bor jag där :P

2009-10-31 @ 17:05:54
URL: http://camillafamme.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0