Lördagen är snart slut, suck !


God kväll...

23:57


Enya vaknade efter en liten stund sen jag skrev sist,klädde av henne så gick vi ner till bastun,
Älsklig badade henne framför brasan och jag passade på att basta så länge..var galet varmt i bastun. satt och svettades som en tok :) det var skönt som bara den,ja sen duschade jag,
satte mig utanför bastun.enya satt naken i sin babysitter & njöt av värmen :) & kristoffer gick och basta.
ja när vi var klara så gick vi upp,på med pyjamas på pluttan, så åt hon vid 23 tiden och nu ligger hon och sover så sött...Vi ska lägga oss strax...älskling somnade nyss här i soffan,pratade med han för 1 minut sen typ och nu sover han hahaha =) han somnar alltid på 2 röda ...

Nä nu ska jag fixa lite sen ska jag väcka älskling & sen ska vi soova !

Bloggar imorgon!

Ha en mysig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0