Lördag kväll..



God kväll..

20:44


Gud vad blogg.se går segt...men nu kom jag in efter många om och men...
vi åt mat precis..vart potatis och fläskfilee i den goda "såsen"...var hur gott som helst...
Innan det så dammsög jag hela huset..tvätta 3 maskiner med tvätt..dammtorkar..men denna gång skura jag inte...haha..känndes konstig att inte skura..brukar alltid göra det när jag städar...
enya badade tidigare ikväll..nu ligger hon & sover här i soffan..hör hur hon snarkar :) hon har blivit som far sin hehe..

på eftermiddagen så åkte vi hem till kristoffers föräldrar..var nån timma...
ja så är denna dag snart slut..fan vad fort dan har gått..inte så konstigt eftersom jag vaknade typ halv tolv...
i natt tar älskling enya igen..sen när jag vaknat imorgon så får älskling gå och lägga sig nån timma...
och vid 14:00 tiden kommer mamma , päivi, hannah, och hennes son ville som är bara 10 dagar gammal :)
ska bli kul och träffa dom....

det regnar & regnar ute..har regnat nästan hela dan..ska regna imorgon med såg jag på aftonbladets väder..vill ju ha en fin höst..men det är mysigt när man hör hur regnet smattrar mot fönstrerna och så har man massa värmeljus på ;)

Kommer väl inget bra på tv ikväll heller..så typiskt helger..

Nu är lilla pluttan vaken :) ligger och "pratar" heheh...världens vackraste tjej <3

Enya är nu 6 veckor gammal idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0