Lika pigg som en bullterrier..

10:09


* bytt alla sängkläder
* startat tvättmaskin med hundarnas täcken
* tömt diskmaskin
* plocka i diskmaskin
* städat toan
* plockat & donat

blir 1 till maskin med hundarnas täcken sen...och tvättkorgen är över full.så det blir minst 4 maskiner allt som allt..

Blir att hänga ut tvätten vart efter det är klart...

Sen när älskling kommer hem från jobbet så ska jag

* slänga ut mattorna på vädring
* dammsuga
* skura
* dammtorka över allt
* och lite annat smått & gott :)

Tänkt vad dessa timmars sömn gjorde..visst är jag trött..men se vad mycket energi jag fick på en gång när jag fått sova lite fler timmar i natt...duktiga enya :) tänk om varje natt vore så här..då skulle jag vara lika pigg som en bullterrier haha...
nätterna är helt olika.. i bland sover hon så här bra som hon gjorde inatt (dvs sov 5 timmar,sen mat och vara vaken en stund och sov en timme till) och vissa nätter vill hon vara vaken 3 timmar i sträck på natten o sover dåligt på förmiddagen..då är man helt död kan jag lova..men det är väl så det ska vara med bebisar..men vet aldrig hur dom vill ha det hehe...

idag är enya hela 7 veckor gammal...tänk vad tiden går..snart är hon redan 2 månader gammal..lilla skruttan <3
man kan inte se sig mätt på henne...man kan sitta & mysa med henne hur länge som helst och bara kolla på henne och när hon ler så smälter man,..hon är såå vacker....världens vackraste bebis...är så glad att jag har henne..hon är det bästa som hänt mig...Älskar dig enya av hela mitt hjärta !
går knappt att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig pluttan !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0