krafter från ingenstans..



God kväll..

19:00

jag har grejat & fixat här hemma..Har bytt sängkläder,startat två maskiner med tvätt
hängt ut tvätten,strykigt gardiner och hängt upp dom i enyas blivande rum :) rosa panellängder som enyas mormor har köpt till henne :)
ja jag vet inte vart jag fick dessa krafter ifrån,för jag är helt slut..nu är jag ännu mer slut..ja typiskt mig att köra slut på mig in i det sista...
Enya ligger och pratar en massa här i soffan och är så glad så =)

Imorgon ska jag ju till tatueraren för att fylla i min tatuering..älskling skjusar dit mig så är han med enya under tiden..så då måste jag väcka älskling tidigare imorn eftersom jag har tid klockan 15:00...

har inte hunnit att fota enya idag..får göra det imorgon!

Nu ska jag gosa med min dotter!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0