Jävla fitt grannar!



Godmorgon...

11:26


Vi la oss vid 01:30 inatt :)

Så vaknade jag lite före 10:30...älskling & enya var vakna så klart..det hade gått bra i natt....

Jag var ute och rastade hundarna för ett tag sen,och skulle ta in lite tvätt från framsidan...bla kristoffers nya kalsonger som jag beställde till han..det hängde bara 1 par kallingar där...vafan ??...gick in och kollade så dom inte hängde på baksidan på stället där men icke....vet att jag hängde ALLA 3 nya kallingarna där på tork här om dagen..och kristoffer såg dom hänga där igår på dan...

Fyfan vilka äckliga jävla lodar grannar vi har..hur fan kan man sno kläder?...dom är helt jävla sjuka i huvudet....
är så jävla förbannad....man vill spränga bort knarkar husen (gärna med dom i)......vittu....är så jäääävla trött på dessa vidriga grannar...fittgrannar!
härlig start på morgonen...

Nu ska jag duscha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0